Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~saskia | użytkownik

imię i nazwisko adresBiałogard/Poznań zarejestrowany28.08.2006 @22:10:10 ostatnio na stronie26.01.2015 @21:28:40
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty40 komentarze2544 posty na forum6

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~barbarianhord    14.06.2009 @17:01:33
Tak jak napisałaś, nie rozumiesz.
~Molbid    10.06.2009 @13:08:15

~Molbid    04.06.2009 @21:42:59
*dobryizly    01.06.2009 @22:18:04
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
*dobryizly    01.06.2009 @20:40:52
brawo
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
~Molbid    31.05.2009 @22:09:07
+tomekcichorek    25.05.2009 @11:08:44
~Molbid    24.05.2009 @22:48:02
~Patkaaaxd    21.05.2009 @14:06:11
Bardzo możliwe, ale zależało mi na tym, żeby wyspa w oddali znalazła się na samym środku, co zwiększa perspektywę
Dzięki za sugestie xd
~Molbid    20.05.2009 @10:38:51






~Kocur    04.05.2009 @12:52:17
hłe hłe, dotrwałam, przetrwałam a teraz odsypiam
i o dżizas, wykąpałam sie :D
pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia szybko!
~TAlGER    04.05.2009 @09:18:20
hehe xD a wiesz, ze ja sam nie próbowałem tej coli? hehe tak jak mówiłem ja to wiozłem na zamówienie, niby miała być wyjebista, ale go tam wie jaka ona jest naprawdę xD może była już zbyt wstrząśnięta i za ciepła?? hehe nie wiem aż chyba sobie kupie i spróbuje

dam znać jak bedą foty, mam nadzieje dzisiaj je wrzucić
^Jalokim    03.05.2009 @22:59:18
spoko, spoko W grupie POCIĄGajacej jesteś i to zapewnia otrzymanie PW na jesieni, w którym to dowiesz sie, że ekipa POCIĄGajaca znów w owym czasie wyruszy by pociagnąć za sobą cała Polskę Odrzuciłem jedynie prośbę o przyjecie do grupy "białystok - tajne zloty". Co myślę, zę i tak by cię nie interesowało
Dopiero co wróciłem i zaczynam wszystko ogarniać. Zrobiliśmy około 3000km wedłóg Kudłatych obliczeń
^Jalokim    03.05.2009 @22:48:35
sorka za nie przyjęcie do grupy Tajnych zlotów białostockich, ale przynależność do niej nie zależy tylko ode mnie. Mamy tam sprawy które nie wychodzą poza naszą załogę i wiele osób chciałoby by tak zostało Jeśli jednak interesują cię białostockie sprawy i masz możliwość oraz chęć do nas wpaść to napisz, a z pewnością otrzymasz info jeśl coś będę roganizował w Zabrowie, Białymstoku, czy Grajewie. W ogóle to zajebiście było poznać Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś sie spotkamy
~beukotMamrot    03.05.2009 @18:39:42
No proszę. ...jednak.

pozdrawiam
*dobryizly    03.05.2009 @14:01:31
widocznie byl w kiepskiej dyspozycji
ja zdecydowanie nie mowie tak duzo jak mikolaj ale za to 2 razy glosniej:D

kolezanka zapraszala mnie ostatnio do poznania
jesli bedziesz cos organizowala daj mi znac wczesniej

milego dnia
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
*dobryizly    03.05.2009 @13:33:29
bylem 2 razy juz dluzszy czas temu ale potem jakos za kazdym razem albo cos mi wypadalo w ostatnij chwili albo termin nie pasowal i tak jakos wyszlo ze zaprzestalem
jesli mikolaj zorganizuje cos w wakacje w bialymstoku lub warszawie to pewnie wpadne

chociaz z mikolajem tworzymy dosc wybuchowa miesznke wiec nie polecam byc wtedy w poblizu
jak powiedzial kiedys nasz wspolny znajomy mikolaj jest jedyna na swiecie bardziej zboczona ode mnie osoba
to nie wrozy nic dobrego:D
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
*dobryizly    03.05.2009 @12:03:49
o massz..

to juz nawet tam mnie obgaduja:D

a kto o mnie wspominal?
beukotmamrot? mikolaj?

pozdrawiam
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
~Dziadek77    02.05.2009 @21:16:50
A dzień dobry :D

Przynajmniej fajny motyw na zdjęcie jest
~Molbid    28.04.2009 @01:12:55
~pocozyc    26.04.2009 @20:22:52
w białogardzie byłem tysiąc razy, częto na dworcu : ) .. .rodzina w połczynie.

pozdrawiam.
_______


całe zło na ziemi to wina penisa.

sprzedaję nerkę - http://www.sprzedamnerke.blogspot.com
~PinkMoon    20.04.2009 @18:53:37
a dziekowac no własnie ja to obracałam z 100000 razy i rowniej sie nie dało
~Noisy    16.04.2009 @19:16:52
Hej! Masz może ochotę się wybrać na LaoChe? Mój kolega z akademika ma bilet (bilety) do sprzedania, a mnie nie ma jeszcze w Poznaniu. Wiem, że piszę dosłownie w ostatniej chwili, ale sama się przed chwilą dowiedziałam :P
~Molbid    13.04.2009 @00:33:37
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 23 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt